9 augusti 2012

Att vädra morgonluft

I augusti börjar det bli "högt i tak" på mornarna. Luften är frisk och jag tar långa djupa andetag - härligt!
Mika gillar läget!
Jag tror inte riktigt på den här. Men färgerna är fina och mönstret okej. Kanske kan den snart visas upp i all sin fullbordan.
Ljudböcker
Skuggorna och regnet, Håkan Nesser - näaee
Flyg fula fluga, Patricia Cornwell - näeeaee
Dödens plats Stephen Booth, nääää
De obarmhärtiga, Willy Josefsson, njaae

Alltså, då tänker jag, att nu är det något fel på mig, nu kan jag inte tillgodogöra mig någonting. Men kan det verkligen vara så? Jag måste ta reda på vad andra tycker och googlar OCH inser att det är många njaenäe därute. Alltså är jag inte helt ute och cyklar!

Ute och cyklar är inte heller Fiddelutt, däremot kom han för en vecka sedan hem med ett blodigt öra och sattes på penicillin - den lilla väna varelsen!

1 kommentar:

  1. men fiddelutten då aj aj aj i örat! Hoppas det har blivit bättre!

    Vilka härliga morgnar ni har!

    SvaraRadera