2 augusti 2012

En pysslig dag

Och ingen blodutgjutelse trots alla sylvassa stick. 
 Damer i Björnås som skapar med tovnål och ull
Anita och Lotta
  
Tiden räckte inte till och skymningen föll, blev inte riktigt klar med tanten.

Långt innan dess, men samma dag, pysslade jag också. 
Små bjällror vill jag nu ha istället för gamla förlovningsringar (så många har man ju inte...).
Inga kyrkklockor eller annat dingelidong bara pyttelite plingeling. Kattbjällror får det bli!

Och rätt ut i spenaten och det är så fint därute!

2 kommentarer:

  1. men gosch hann ni detta på några timmar för det är så jag uppfattar att kursen var? det där skulle jag också vilja pröva på ;-))

    snyggt plingeling och jag hamnar gärna rakt ut i den fina spenaten!

    SvaraRadera
  2. Det var en trevlig kväll. Nu gäller det att hålla kvar inspirationen och fortsätta här hemma.

    SvaraRadera