26 augusti 2012

Rotblöta, rysligheter och upprepning

Herre Min Je, som det regnar. Litet uppehåll, i alla fall bara dugg och jag passar på. Mika måste ju ut! Men vi hinner inte mer än runt hörnet och himlen öppnar sig. 
Bildkälla
Jag vill vidare, hon måste ju göra det hon ska så här på morgonkvisten. Lite rotblöta får man väl tåla. Men hon VILL HEM! Och nu ligger hon på sin utkiksplats och tänker: Jag håller mig, jag håller mig, jag håller mig - KNIP!

_______________

Nu har jag lyssnat på en sådan där vidrig psykopat-historia igen  >>, och det är inte särskilt underhållande även om jag inte kan förneka en viss spänning.
 Men det blir i alla fall inte fler Dean Koontz, en räcker mer än väl.

_______________

Da Capo!

TJO!

2 kommentarer:

  1. hoppas Mika slutat knipa! :-)

    och jag har varit väldigt dålig på att läsa böcker denna sommar - har inte hunnits med....men sådana där rysare gillar jag fastän jag blir nästan mörkrädd om jag sitter ensam uppe och läser...hmmmm den där Da Capon
    har du rett ut problemet?

    gissa vad vi stickat på HV idag---lyfta maskor i massor....voine voine vad provlappshögen växer!!

    har du fått fröerna?

    SvaraRadera
  2. men oj inga fröer??? Nu blir jag väldigt orolig - tre sorter är det i kuvertet. Jag postade det dagen efter vad jag påstod att jag skulle göra det...men det borde ju för 17 vara framme hos dig nu. Hoppas det dyker upp snart! Annars får jag försöka samla nya men just nu är det väldigt blött.

    SvaraRadera