7 oktober 2012

Glad för lite...

Man kan bli glad för lite när det strular desto mer på annat håll!
Se här, ett sådant fint litet skohorn för en tia och en femma på loppis. Det måste man ju bara ha! Och så lite annat bra att ha...

Min lilla butik på nätet håller på att ta form. Men allt tar sin tid. Idag har jag letat efter ett verktyg på blogspot för att göra en första sida, ett inlägg som alltid ligger först. Men där går jag bet!
Finns inte verktyget måste jag hela tiden senast-datera den "första sidan" om man nu måste ha en sådan... Ack ack, det är mycket med det jordiska!

Det blåser i träna idag! Vildvinet tappar blad. Jag njuter av färgprakten så länge den finns några kvar.

3 kommentarer:

  1. Vet inte om jag förstår din fundering rätt ....detta med första sidan...
    har du tittat på Fixa din blogspot? Där finns en massa tips....bl.a. denna, men det kanske inte är så du tänkt dig det

    http://fixa-din.blogspot.se/2012/07/bloggsomhemsida.html

    SvaraRadera
  2. Något för dig att sätta virknålen i kanske?
    ;-))

    http://ullcentrum.blogg.se/2012/october/virkade-pioner.html

    SvaraRadera
  3. Tack snälla!
    ja, inte kan jag hjälpa dig med tips angående hemsidan, men jag hejjar på för jag är väldigt nyfiken på att se det färdiga resultatet. =)
    /kram

    SvaraRadera