22 februari 2013

Rätstickning och Rysligheter

Jag fortsätter sticka i Cotton Linen och kanske blir även denna tröja ett plagg för sommaren.
Jag fortsätter lyssna på Dennis Lehanes hemskheter, nu Gone, Baby, Gone.  Han är fullständigt skoningslös mot läsarna. Peter Andersson är uppläsare av böckerna som handlar om privatdeckarna Patrick Kenzie och Angela Gennaro.
Jag upptäcker att boken har filmatiserats med bland annat Morgan Freeman och Ed Harris. De två borgar nog för att det är en "bra" hemskfilm!

Här sitter Fiddelutten och sniffar på mattes storkok av grishjärta. Frassemannen ligger utslagen någonstans, proppmätt.
Men jag kan nog trycka i mig lite till, jamar Fidde.

 Ritade en katt idag!

TREVLIG HELG PÅ ER!

1 kommentar:

  1. Oj oj här stickas det och lyssnas och kokas. Är det kissekattmat i alla de burkarna! Då förstår jag att han är lycklig där han sitter och räknar på tassarna hur många de är! Ena riktiga gourmetkatter du har. Jag förstår - det bästa ska det bästa ha!
    Ha en skön helg!

    SvaraRadera