5 mars 2013

"Masstillverkning"

Nääe, jag kan då inte låta bli dom! Varför inte göra klart det nästan färdiga först, tröjan och linnet. Men det är ju bara så roligt att sticka på de där strumpstickorna...
I alla fall om de inte är för långa. Här har jag fått tag i några som känns som meterlånga. Visste inte att det fanns flera längder på dom. 
Ännu ett par som ska få några pistiller i pärlemor.
Detta har jag inte gjort, det är alldeles för pilligt och för mycket begärt av mig.
Mera smycken här >>

2 kommentarer:

  1. Det där med extralånga strumpstickor känner jag igen! Köpte på Netto för att komplettera det jag hade. MEN de är faktiskt 5cm längre än de "vanliga" jag köpt i garnaffären. De långa är hopplösa att sticka med.
    Snygga muddar du gör! Klart mycket roligare att göra små arbeten som blir snabbt färdiga.
    Ha en fin vårvinterdag!

    SvaraRadera
  2. Nu har du en hel del på gång då! ;-))

    SvaraRadera