29 november 2013

Trevlig Första Advent


3 kommentarer:

  1. Vilken vacker bild du fått till.
    Ja i morgon är det 1:Advent. Tänk vad tiden går fort.
    I torsdags strök jag gardiner till hela Lägenheten och satte upp. Det var min man som hakade upp dem för fönsterna för jag klarar inte av att kliva upp och ner på stolar.
    Nu önskar jag dig en trevlig Helg.
    Margit(maxelonia)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker om adventsveckorna, det blir så stämningsfullt både inne och ute. Att gå ut med hunden när det är mörkt och se alla fönster upplysta är rena nöjet.
      Trevlig Helg!
      Hälsar
      Eva

      Radera
  2. Hoppas du fick en trevlig första advent. Jag han bara ta fram ljusstaken till bordet för att kunna tända första ljuset....resten tar vi till helgen. Ibland är det bara att ge upp att stressa runt!

    SvaraRadera