20 december 2014

Helger


7 kommentarer:

  1. Det där med att Landstinget har resurser..... det får man nog ta med "en nypa salt" i dagens Sverige!
    Önskar dig sköna slappa lediga helgdagar, så här runt Jul och Nyår. Det är ju inte många "vardagar" i år.....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Siv, du har helt rätt, det var därför jag gillade bilden, en slags anakronism!
      :-) :-) :-)

      Radera
  2. Hmmm blev litet "ställd först", men ser ju här att du har samma tanke som jag hade.....verkligen!

    Ha det himlarns "gött" över helgerna och nu du snart hör jag av mig för datumfundering ;-))

    SvaraRadera
  3. Jäklars vad färger du tänker på ;-)) Tänk också på sand, disktrasor, gamla plastkort...ja och så kan du börja samla tomma äggskal.......det kan man också ha när man skapar tavlor!
    De ska krossas så de ska inte vara hela som när man målar påskägg.
    :-)))
    nu fick du något mera att fundera på!

    SvaraRadera
  4. God Jul önskar jag dig Eva.
    Här är ett litet täcke med vitt på marken och minus 2,3 grader.
    Min man och jag kommer att vara ensamma på julaftonen.
    Min dotter med familj drar till Avesta till Barnens Farfar och Farmor.
    Julkram till Dig från Mig
    Margit(maxelonia)

    SvaraRadera
  5. Hej Margit
    Lite vitt och några minusgrader låter fint, här är det vintervått (som vanligt), mörkt blir det även på ljusan dag! Jag firade jul i söndags kväll, så blir det när barnen kommer flygandes och ska fördela gracerna hos alla anhöriga.
    Jag skickar iväg en julkram till Dig också!
    Hälsar
    Eva

    SvaraRadera
  6. Jodu nu blev du allt förvånad! Det är alltid roligt att överraska!
    God Jul....och här i Stockholm synes inte en enda vit flinga!

    SvaraRadera